sâmbătă, 26 decembrie 2020

POWER' S FLOWER

 


 

 

L-am chemat

să mă cuprindă

în turbionul lui fermecat -

versul

 

Uneori

mă pune la-ncercare

ca un flash incendiar

să aflu

cum să mă apăr

de verbul şchiop

de fiecare capcană

(oare?)

 

Apoi

îngenunchează în rugă

 îngemănează suflul inspirat

cu o rimă muzicală

prinsă din eter - când

două viori se cer în duet

şi se  îndrăgostesc

de muza

încă imatură...

 

Ea primeşte ireal

îmbrăţişarea

(se întreabă retoric:

ah! cât înţeleg eu din tot

când mă arunci

în natură

în ritm de menuet... )

 

Totuşi

muza trimisă inspiră tainic dicteul

primit de Sus

mi-l lasă sub legământ

să-mi nasc copii pe tastatura supusă

hărăziţi să iubească flori de nuferi astrali...

 

A flower after a flower is the word’s power


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu