joi, 30 septembrie 2021

1. TIMPUL ȘI ÎNGERUL

 

 


 

Timpul mi-a răsărit în față

acum nu ştiu câţi ani

 când mi-a aruncat o bagheta magică

și un înger mi-a zâmbit: hei!

de cum m-a văzut

de parcă am fi fost contemporani

şi încă nu ştiam...

 

Am aflat că timpul îşi trimite îngerii

dinspre cer spre pământ

și se emoţionează când se naște un copil

dau bineţe lumii şi dansează cu clipele,

tânjesc după fiecare secundă a noastră

să primească atenţia cuvenită –

Îngerul nu ştie să se ascundă:

atunci când îi ceri îți dă mâna

îți aduce ploaie sau soare,

se bucură cu noi în ceasuri florale,

cu toate visurile din calendare

 

Câteodată,

se uită virtual în oglinda lui

îşi consultă repere din fundal

la lumina candelei arzând imemorial

Reaşează jaloane, trasând bucurii

Ne salvează din neatenţii

de tristeţi în aval

odată cu încuviinţarea gândurilor

ce vin şi-l susţin

 

Timpul ne ține seama evenimentelor

iar îngerul de iubire

ne creditează discret

Timpul se derulează

după proiectul divin

pe marele ecran ireal

iar îngerul ne însoţeşte continuu

pe fiecare ideal concret

 

 

14.06

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu