joi, 30 septembrie 2021

Îmblân zirea scorpiei *varianta

 



De fiecare dată tu speri

să devin povestea îmblânzită

cu nume radiant

apoi îmi netezești coapsa duios

 atât de duios încât...

eu credeam că ai un vis

(tocmai de aceea durează doar

câteva minute visul

să nu rămânem captivi în poveste)

Dar tu, visătorule

 încă nu știi ceva

sau nu crezi că:

 

dacă aş fi cum m-ai vrea

ciugulind din palma visului

ai purta povara grea a păcatelor mele

și dincolo de ele -

podul pe care eu mă străduiesc

să-l țin în picioare ţi l-aş ceda

să ne susțină trecerea

să nu ne fure ochiurile

apei înşelătoare de sub el

 

Peste valurile fluviului nostru

fiecare îşi lasă gândul liber să surfeze

 

- Mă visezi din nou supusul din poveste...

- Când visul devine realitate, alt vis îi ia locul

Aura, 22.05.21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu