joi, 8 aprilie 2021

UMBRA CU FRANJURI

 

 


La primul moment

pare trasă la indigo, dar nu este

Umbra mea îmi sugerează că

am margini conturate

şi opacitate vie, deşi

 gândesc şi mă comport transparent

 

Numai că

 ea nu-mi poate spune dacă

pot fi luată în seamă, sau sunt doar vis

ori hologramă

dacă vorbesc sau tac

dacă am umor sau sunt un posac

 

Uneori

umbra mea are franjuri din emoţii şi dor

lacrimi în oglinda unui curcubeu de lumină

după voia soarelui meu

Alteori 

devin eu-însămi umbră

de îndoială, dar nu fac tocmeală

 în tandemul funcţional cu acelaşi unghi de vedere

nedespărţite rămânem, până ce

va pleca de parcă n-a fost a mea

 

Dar... dacă eu sunt ea

cu franjuri de-mprumut pe contur

şi vise, emoţii şi doruri sosite întârziat

din necunoscut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu